by Lisa Haney

sábado

Un poema de PURA PERIS

Per fi estàs a punt, ho note..... amb impaciència sostinguda he esperat aquest moment Ací et tinc, al davant meu i vaig a menjar-te sencer paladejant cada tros de tu et menjaré delerosa com mai no t`han menjat com mai més ho faran sense llevar els meus ull de tu per gaudir com a cada xuclada, a cada mos, a cada llepada, tremoles indefectiblement... Et repasse de dalt a baix excitada per la teua dolçor, em dispose a consumir-te per complet, poc a poc, assaborint en la meua boca cada minúscula partícula del teu ser.. sentint com a cada pas dels meus llavis de les meues mans per la teua figura traspua el caramel que em delecta nèctar litúrgic, aliment del meu deler... servit a taula amb la meua millor arma decidida inicie l’atac, faig un tast et pose a la meua boca l’ansia em recorre ja no puc parar et devore amb avidesa fins el final... ummmmmmm t’estime adorat Flam!!

Pura Peris

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Escupe: